جام جم ورزشی: باشگاه نفت ایران پیروزی ارزشمند برابر الشباب عربستان را به روح حسین جوادی و میلاد اسلامی تقدیم کرد.
کد خبر: ۷۸۵۶۳۷
پیروزی آسیایی نفت تقدیم به "میلاد و حسین"

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از سایت باشگاه نفت ، پس از به صدا درآمدن سوت پایان دیدار تیم‌های الشباب عربستان و نفت ایران که با پیروزی مقتدرانه و غرورآمیز نماینده ایران همراه شد، اتفاقات جالب توجهی در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض رخ داد.

نخست این که بازیکنان و کادرفنی تیم نفت یاد و خاطره میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی، دو خبرنگار فقید ایرانی که چندی پیش در سانحه هوایی به دیار باقی شتافتند را گرامی داشته و این پیروزی ارزشمند را تقدیم روح این دو عزیز کردند.

صادقی، سفیر ایران در عربستان سعودی نیز که با حضور در ورزشگاه، از نزدیک شاهد حماسه آفرینی بازیکنان نفت بود، پس از پایان بازی در رختکن نفت حاضر شده و از تک تک اعضای این تیم تشکر کرد و به آنها خسته نباشید گفت.

نکته جالب توجه دیگر این بود که هواداران تیم الشباب استقبال چندانی از این دیدار به عمل نیاورده بودند. پس از به ثمر رسیدن گل دوم نفت نیز برخی از تماشاگران نا امیدانه ورزشگاه را ترک کردند اما پس از سوت پایان بازی، هوادارانی که در ورزشگاه مانده بودند در اقدامی کم سابقه (به ویژه در کشورهای حاشیه خلیج فارس)، به احترام تیم نفت ایران تمام قد ایستاده و برای چند دقیقه با کف زدنهای پیاپی به تشویق نماینده شایسته فوتبال ایران پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها